Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Dit moet ik ff kwijt.

+13
Radioactive
Sirmentro Enduros
Whiplash
insanity-perdition
MuseLovertje
VeroowRocks
Tezzie
Vampire
SheAndHerDarkness
Lady Stardust
DarkRomantica
fjodor
MANOUK
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 12 ... 16  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 9 van 16]

201Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 9 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. vr maa 26, 2010 6:47 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Aww wat cute.
Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 9 Lisa1
Dit is mijn hondje, Lisa.
Het is een kruising tussen een ruwharige teckel en een jackrussel.
Ze is 13 jaar oud al.

202Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 9 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. vr maa 26, 2010 8:50 am

MANOUK

MANOUK

Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 9 20k2e08
Boris hier is er van overtuigd dat hij een hond is.
Hij springt tegen je op en komt als je z'n naam roept. XD

http://www.last.fm/user/Manouk666

203Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 9 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. vr maa 26, 2010 10:13 am

insanity-perdition



haha xD
geweldig.
ik heb vroeger ook een konijn gehad en die sprong altijd over de vijfer heen (de vijfer was niet zo heel groot xD)

204Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 9 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. vr maa 26, 2010 11:28 am

Vampire



Wat een lieve diertjes =D

Dit is 1 van mijn chinchilla's, Diëgo
Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 9 6886655005x3up

205Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 9 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. vr maa 26, 2010 11:43 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Wat schattig. I love you

206Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 9 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. vr maa 26, 2010 2:25 pm

Tezzie

Tezzie

Ik had twee kippen en een haan maar een van de kippen is pas doodgegaan :(

207Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 9 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. za maa 27, 2010 2:40 am

Vampire



Gecondoleerd *Hug*

208Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 9 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. za maa 27, 2010 7:19 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Ah wij hebben ook kippen... ik vind het vreselijke beesten.
Het enige waar ze goed voor zijn zijn de eieren. Oh en kuikens als ze niet oud zijn.

209Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 9 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. zo maa 28, 2010 8:05 am

Vampire



Ik ben gewoon verslaafd aan een pop achtige band! XD
Savage Garden xD

210Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 9 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. zo maa 28, 2010 4:46 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Tot zij terug komt in mijn leven zal ik mij nooit meer fijn voelen op hyves, want haar afwezigheid is een kwelling

http://sirmentro.hyves.nl/

211Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 9 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. zo maa 28, 2010 5:42 pm

fjodor

fjodor

als je 4 red bull energy shots drinkt en dan probeert te slapen (rond half 10) dan lukt t je rond kwart voor 2 nog steeds niet in slaap te komen en ga je maar computeren

212Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 9 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. di maa 30, 2010 7:25 am

insanity-perdition



omg xD
doet me denken aan 2 jaar terug(?) Razz
soms kon ik bijna niet meer lopen van de hoeveelheid energy drink dat ik gehad had xD
kon wel janken toen Razz niet normaal hoe zeer dat deed xD

213Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 9 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. ma apr 26, 2010 11:34 am

fjodor

fjodor

ben derachter gekomen dat m'n hele vriendengroep een beetje aan het kapotgaan is, er ontstaan nu iets van 5/6 groepjes die liever niet met de andere groepjes omgaan, en nu willen ze dat ik ga 'kiezen' met welk groepje ik om ga en dus willen ze dat ik de andere laat stikken, ik ben denk ik zo'n 'zeldzaam' persoon dat niet het slechte zoekt in mensen etc. ik kan gewoon met iedereen goed omgaan, zolang zij maar gewoon doen tegen mij.

ken verderest ook niemand die niet haatdragens is tegen ex-vriendinnen/vriendjes, ik kan gewoon goed omgaan met m'n exen, had ruzie met eentje waardoor t uitging, maar das nu gwn goed gemaakt

zucht, volgens mij ben ik gewoon TE sociaal

en arrogant Cool

214Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 9 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. ma apr 26, 2010 11:51 am

Tezzie

Tezzie

[1] ik wil je iets vertellen kijk naar 5
[2] het antwoord staat bij 11
[3] nu niet gek worden kijk naar 15
[4] rust even en kijk naar 13
[5] kijk eerst naar 2
[6] word nu niet boos kijk naar 12
[7] ik wil alleen zeggen dat sinterklaas niet bestaat
[8] wat ik je wil zeggen is bij 14
[9] word er niet gek van ga naar 4
[10] onee ga toch maar naar 7
[11] ik hoop dat je niet gek word ga naar 6
[12] sorry kijk naar 8
[13] stop nu niet maar kijk naar 10
[14] weet niet hoe ik het moet zeggen kijk naar 3
[15] je lijkt nu wel gek te worden kijk naar 9

De waarheid is hard. Het spijt me.

215Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 9 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. vr jun 04, 2010 2:37 am

fjodor

fjodor

dit is mijn laatste dag als een tiener :O

jongens, wat voel ik me oud x'D

BTW: ben ik de oudste hier of niet? Razz

just curious (A)

216Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 9 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. vr jun 04, 2010 8:36 am

SheAndHerDarkness

SheAndHerDarkness

Mijn vis is dood x]
Hij had ruzie met de andere vissen.

217Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 9 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. vr jun 04, 2010 4:03 pm

fjodor

fjodor

en dan, zomaar, opeens, is de tiener in jou dood :O

en dan ben je "volwassen" ongeveer, plusminus, een beetje

ik ben 20, ik ben halverwege de 40 :O

218Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 9 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. vr jun 04, 2010 8:36 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Ik word 25 Juni 21^^ Ik ben ouder denk ik dus

Maar hey gast het valt mij echt op dat wij in veel dingen echt hetzelfde zijn... dan ben ik wel iets minder sociaal, wat ook in verband staat met mijn pdd nos maar ik heb toch zeker nu wel een aardige vrienden kring, maar ik zeg ook altijd al dat ik buiten ruzzies om sta en ik heb ook echt moeten kizen tussen vrienden, terwijl ik dat zo ontiegelijk niet wilde... offers voor niets eigenlijk, maar damn ik kan ook alleen de goede dingen in vrienden bedenken hoor ik ben toch aardig tolerant en geduldig...

http://sirmentro.hyves.nl/

219Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 9 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. za jun 05, 2010 5:42 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Je bent niet de enige met PDD-NOS. Ik heb het ook namelijk Razz . Wel licht.

Verdomme ik heb waarschijnlijk een bipolaire stoornis. Jeej weer rondje psychiater en het hele circus eromheen.

220Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 9 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. ma jun 14, 2010 8:26 am

Gast


Gast

Ehm...zoals jullie wss al gemerkt hebben,ben ik hier niet echt actief meer.
Ik vind namelijk dat ik zó erg veranderd ben dat ik hier eigenlijk niet meer thuis hoor :')

221Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 9 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. ma jun 14, 2010 9:04 am

Vampire



Hoe erg verandert?Razz

222Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 9 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. ma jun 14, 2010 11:35 am

MANOUK

MANOUK

Iedereen hoort hier thuis. :3
Ik hoorde hier nooit thuis, dat zal ik ook nooit horen, en dat boeit me niet want het is hier gezellig. XD

http://www.last.fm/user/Manouk666

223Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 9 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. ma jun 14, 2010 11:39 am

Vampire



Yeay =D

224Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 9 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. ma jun 14, 2010 1:20 pm

VeroowRocks

VeroowRocks

Same for me (Daarvoor heeft zelfs mijn avatar al te veel kleurtjes Razz)
Het is hier gezellig Smile

225Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 9 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. ma jun 14, 2010 3:55 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Toen ik hier kwam vroeg ik mij vijf minuten na lid worden al af of ik hier wel tussen zou passen, ik voelde me niet echt genoeg, maar toen bleek dat zelfs al is de stijl incompleet, en zelfs al missen die cruciale albums dit was waar ik meer dan welkom was, en het ook naar mijn zin had en heb. Wat maakt het uit als wellicht je stijl, of je muziek smaak, of wat dan ook een beetje is veranderd?

http://sirmentro.hyves.nl/

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 9 van 16]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 12 ... 16  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» School... of dat er voor door moet gaan xD

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum