Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Dit moet ik ff kwijt.

+13
Radioactive
Sirmentro Enduros
Whiplash
insanity-perdition
MuseLovertje
VeroowRocks
Tezzie
Vampire
SheAndHerDarkness
Lady Stardust
DarkRomantica
fjodor
MANOUK
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 10 van 16]

226Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 10 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. di jun 15, 2010 1:53 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik snap het ook niet echt. Ik twijfelde ook wel in het begin, maar wat maakt het nou uit? Als het maar gezellig is.

227Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 10 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. di jun 15, 2010 5:03 am

Gast


Gast

Nouja,het klinkt ontzettend stom,maar eigenlijk vond ik dat gothic mij (bij mij dus,bij andere mensen vind ik 't vaak nog steeds tof) een beetje overdreven stond,dus ik ben langzaam verminderd en kleed me nu meer naar m'n muzieksmaak (ook lichtelijk veranderd,check anders last.fm) En ik draag ook veel meer kleur (eerst nooit,en ik droeg ook nooit spijkerbroeken enzo xD)

228Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 10 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. di jun 15, 2010 6:03 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Spijkerbroeken! UG ^^ Man daar hebben me vrienden echt lang over zitten zeiken dus heb ik ze een tijdje hun zin gegeven, een enorme vooruitgang vonden ze maar zolang die ene toffe spijkerbroek in de was zit(en dan nog lekker lang op zolder hangt) moeten ze het weer met de echte ik doen ^^

Wanneer ik bijvoorbeeld in de Black Widow rond kijk zie ik ook wel een hoop dingen die ik overdreven vind, en ik mij nooit echt mijzelf in zou voelen. Soms dan voelt het bijna alsof ik er alleen een beetje raar bij loop maar liever dat zo nu en dan dan dat ik er echt overdreven bij loop!Razz

http://sirmentro.hyves.nl/

229Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 10 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. wo jun 16, 2010 10:30 am

Vampire



Dan zou ik hier ook niet thuis horen x']
Ik loop ook wel in spijkerbroeken, spijkerrokjes, pumps en dat soort dingen rond x']
Is ook pas gekomen nadat ik lid werd, maar dat maakt me eigenlijk allemaal niet zoveel uit. Het is hier gezellig, aardige mensen enzo =D

230Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 10 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. wo jun 16, 2010 10:59 am

MANOUK

MANOUK

Ik heb sowieso alleen maar spijkerbroeken. XD

http://www.last.fm/user/Manouk666

231Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 10 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. wo jun 16, 2010 12:22 pm

Whiplash

Whiplash

MANOUK schreef:Ik heb sowieso alleen maar spijkerbroeken. XD

hier hetzelfde, op 2 korte broeken na ofzo

http://www.last.fm/user/basszman

232Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 10 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. wo jun 16, 2010 2:15 pm

fjodor

fjodor

ik heb volges mij 1 spijkerbroek

mwjha, overzeas broeken zijn ook gemaakt van spijkerstof, maar dan zwart, dus eig. best veel spijkerbroeken :')



en m'n ouders zijn nu dus een week weg en ik word nu al gek van ze.
m'n moeder belt me iets van 2 keer per dag om te vragen of ik de was wel doe, geen troep maak, t vuilnis wel buiten zet etc. wat ik dan dus allang gedaan heb

en nu vindt ze dat ik niet door mag gaan met m'n rijlessen omdat ik de kans heb op een baan, terwijl zij juist degene waren die zeiden dat ik m'n rijbewijs MOET halen en dat als ik nu niet doorga dat ik t zelf moet betalen, dus OF ik moet m'n rijbewijs zelf betalen en heb geld OF ik krijg m'n rijbewijs van m'n ouders maar dan word ik wss wel t huis uit geschopt omdat ik niet m'n best doe om werk te krijgen

ik vond het eerst kut om met m'n ouders thuis te zijn EN om alleen thuis te zijn, maar aan dat laatste begon ik gelukkig eindelijk te wennen, nu niet meer

dus neem ik de telefoon niet op en nu heb ik het constante geluid vane en telefoon die overgaat, nu voor al een half uur ofzo, ik spreek ze over 2 weken wel weer :')

maar er is gelukkig ook goed nieuws =D

ik ben (bijna offiicieel) aangenomen voor 'studie' (eig. orientatietraject, maar goed Razz

en ik heb weer een nieuw Hard Rock Cafe speldje ^^

233Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 10 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. wo jun 16, 2010 2:22 pm

Tezzie

Tezzie

Spijkerbroeken gaan voor mijn gevoel ook veel langer mee dan van die goth-merk broeken.

En zijn goedkoper :').

234Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 10 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. vr jun 18, 2010 11:52 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Ik heb iets van 10 spijkerbroeken in mijn kast liggen... in het deel van mijn kast waar de stoflaagjes al op beginnen te groeien dan ^^

En Fjodor zeg dit maar tegen je ouders: een hele hoop banen heb je juist een rijbewijs voor nodig dus dan doe je juist goed je best door je rijbewijs te halen, dan is het daarna zoveel makkelijker aan een baan te komen.

En damn jou ouders zijn erger dan de mijne, mijn ma kan ook echt erg zijn maar ik ben blij dat ze mij niet continu belt! Laughing

http://sirmentro.hyves.nl/

235Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 10 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. vr jun 18, 2010 5:25 pm

insanity-perdition



Ik had een spijkerbroek!
heel wijd, beetje een skate broek :'D
en toen zat er opeens een bleekvlek in Sad
toen verfde ik hem zwart en toen vond ik hem lelijk! xD
nu draai ik hem af en toe als het me niks kan schelen zolang ik maar iets aan heb en als er verder weinig kleren in mn kast liggen Razz (niet dat ik bijna geen kleren heb maar rokjes enzo draag ik eigk bijna nooit en omdat die broeken altijd zo duur zijn,en moeilijk te vinden heb ik er niet zo veel Razz)

236Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 10 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. za jun 19, 2010 12:18 pm

VeroowRocks

VeroowRocks

ik heb 3 spijkerbroeken volgens mij, en die draag ik bijna nooit meer.
Alleen eentje wel (heel wijd), maar daar dans ik in. Ik vind die andere een beetje saai..

237Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 10 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. ma jun 21, 2010 10:04 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Ik heb geen spijkerbroeken en draag zelden een broek.
Ik besteed mijn geld liever aan leuke rokjes en jurkjes, en maak die ook zelf.
Is nog goedkoper dan een spijkerbroek Cool

https://ladymoonlight.actieforum.com

238Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 10 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. ma jun 21, 2010 2:12 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik heb geen spijkerbroeken, alleen maar zwarte of donkergrijze broeken en rokken. XD
Ze staan me gewoon niet meer ofzo

239Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 10 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. do jun 24, 2010 2:10 pm

Tezzie

Tezzie

Mocht je gejuich gegil en getoeter horen ... GEEN PANIEK

Dan heeft Nederland weer eens gescoord. Jay.

240Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 10 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. do jun 24, 2010 2:13 pm

fjodor

fjodor

ja klopt Razz

das ook t enige wat k merk, ben m'n kamer aant opruimen, 2 keer vuvuzela's gehoord tot nu toe

net ff gekeken, 2-1 wel jmmr dat ze nu tegendoelpunt hebben :O

241Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 10 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. do jun 24, 2010 9:15 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

voetbal... ug... en het woord ook alleen maar irritanter ^^

http://sirmentro.hyves.nl/

242Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 10 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. vr jun 25, 2010 8:35 am

insanity-perdition



Inderdaad, vind het niks aan xD
Vooral als mijn opa dan helemaal naar mijn vader toe gaat om voetbal te kijken terwel mijn vader het niks aan vind en hij zelf ook een TV thuis heeft. =_=

243Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 10 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. za jun 26, 2010 5:05 am

Vampire



Alle alto's die ik int real ken vinden voetbal stom ö
Het komt op mij wat over dat ze het niet leuk vinden omdat het zogenaamd niet cool is als je iets leuk vind wat de massa leuk vind :\

Ik bedoel er niks persoonlijke mee hoor! Ik heb het nu over de mensen die ik dus persoonlijk ken xD

En ik word dan weer aangezien voor een halvegare omdat ik het wél leuk vind. Het is niet eens zozeer het voetbal, maar ook gewoon dat het land één geheel wordt. Rotterdammers en Amsterdammers kunnen opeens naast elkaar zitten als het Nederlands elftal speelt. Opeens laat mijn grootste vijand me met rust omdat ik een groot beesie had en het Nederlands elftal steun xD

Of zoals in Afrika, dat ze met al die grote verschillen opeens toch een geheel gaan vormen, dat is mooi.

244Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 10 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. za jun 26, 2010 5:11 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Het is misschien wel mooi dat de kaalkoppige bierbuiken in Rotterdam dan opeens op kunnen schieten met de kaalkoppige bierbuiken in Amsterdam(want dat is zo ongeveer 70 procent van het zooitje) maar oh hey wauw, ze trappen een bal vooruit... laten we ze met heel het land aan gaan moedigen, laten we de meest belachelijke kleur op aarde aantrekken en lekker herrie maken, dan weten ze op de een of andere manier dat wij ze steunen...

Ik vind het ook wel leuk om een balletje te trappen, lekker gezellig met vrienden actief zijn enzo... maar damn met zijn allen op je luie reet naar een beeldschermpje kijken en dat dan heel de wijk het moet weten als de gene die alleen maar stilstaat opeens geen bal tegen kan houden... sorry hoor maar daar zie ik de pret niet van in. Wij spelen zoiesow op een basketbal veld, de basket palen als goal is veel leuker ^^
Verder ben ik nog meer fan van frisbee

http://sirmentro.hyves.nl/

245Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 10 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. za jun 26, 2010 5:35 am

fjodor

fjodor

mij boeit t voetbal niet echt zo, ok, k kijk af en toe wel een wedstrijd nu, maar meer niet, ik ben ook meer van het zelf gaan sporten IPV kijken hoe anderen mensen sporten

en ja, dat het zo ver gaat dat bijv. het team van frankrijk verantwoording moet afleggen aan hun president omdat ze niet verder zijn gekomen vind ik wel vreemd, het is en blijft gewoon maar een sport, een spelletje van 22 mannen die tegen een bal aanschoppen

dus zoals altijd zit ik nu ong. int midden van alle discussie eromheen x'D

246Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 10 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. za jun 26, 2010 5:53 am

Vampire



Ik vind het behoorlijk dom dat zoveel geld krijgen voor zoiets onbenulligs, en ze zijn vaak nog arrogant ook.. Maar dan nog vind ik het leuk om naar te kijken. Het is wel het land waar ik woon, ondanks dat ik Nederland een kutland vind steun ik het natuurlijk wel met dat soort evenementen. Alhoewel.. het songfestival was dit jaar een uitzondering xD Cyrpus ftw!

247Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 10 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. di jul 06, 2010 8:56 am

MANOUK

MANOUK

Servië was veel beter! :')
En gayer. :')

http://www.last.fm/user/Manouk666

248Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 10 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. di jul 06, 2010 11:24 am

insanity-perdition



Vampire schreef:Alle alto's die ik int real ken vinden voetbal stom ö
Het komt op mij wat over dat ze het niet leuk vinden omdat het zogenaamd niet cool is als je iets leuk vind wat de massa leuk vind :\

Ik bedoel er niks persoonlijke mee hoor! Ik heb het nu over de mensen die ik dus persoonlijk ken xD

En ik word dan weer aangezien voor een halvegare omdat ik het wél leuk vind. Het is niet eens zozeer het voetbal, maar ook gewoon dat het land één geheel wordt. Rotterdammers en Amsterdammers kunnen opeens naast elkaar zitten als het Nederlands elftal speelt. Opeens laat mijn grootste vijand me met rust omdat ik een groot beesie had en het Nederlands elftal steun xD

Of zoals in Afrika, dat ze met al die grote verschillen opeens toch een geheel gaan vormen, dat is mooi.

Mijn moeders vriend is alternatief en hij houdt van voetbal Cool

249Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 10 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. za jul 10, 2010 3:36 pm

fjodor

fjodor

het heerlijke zomerweer is voorbij en de rust keert weder in mijn nederige stulpje

en ik sta terug in bed om een welverdiend uiltje te knappen 8-)

srry, hans teeuwen is geniaal x'D

maar damn, wat een bui was dat, bij sommige flitsen was de buurt beter verlicht dan vanmiddag :O

heb 3 keer een brandweerwagen gehoord, das mooi, want meer dan 3 wagens heeft zeewolde ook niet, of das juist niet mooi en sommige mensen hebben problemen

njha, we hebben ook een brandweerboot, maar om die te gebruiken moet er veel meer regen vallen Razz

schade hier:
stroomuitval van half uurtje

ergens anders nog iets gebeurt? Razz

nog ff men zus moeten bellen van m'n moeder dat ze niet naar huis moest komen, aangezien ze bijna door het onweer wou gaan rijden (op de plek van haar feest was het nog droog, en het onweer ging die kant op)

250Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 10 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. zo jul 11, 2010 2:56 am

MANOUK

MANOUK

Weinig, wat vaag gerommel in de verte en enkele flitsen.
Er lagen wel een hoop zenders op tv uit. :'D

http://www.last.fm/user/Manouk666

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 10 van 16]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» School... of dat er voor door moet gaan xD

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum