Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Reacties van mensen

+12
fjodor
MuseLovertje
VeroowRocks
Harmpje
insanity-perdition
Tree
Lady Stardust
Spirit-of-nostalgia
MANOUK
Vampire
Tezzie
DarkRomantica
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 11]

101Reacties van mensen - Pagina 5 Empty Re: Reacties van mensen do okt 22, 2009 8:05 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Haha, Jehova's getuigen zijn toch juist bang voor ons? :')

Goed, had vandaag witte plateauschoenen aan naar school, en wat een hoop reacties heb ik gehad.
Allemaal wel heel leuk, wonder boven wonder.

"Goh Josine, wat ben je gegroeid, je wordt al een grote meid"
"WAAAAAAAUW, wat een gave schoenen!"
"Je draagt wit! Wat leuk :]"
"Ik ben nog steeds groter, nenenenenene"

x'D

https://ladymoonlight.actieforum.com

102Reacties van mensen - Pagina 5 Empty Re: Reacties van mensen do okt 22, 2009 9:32 am

Spirit-of-nostalgia

Spirit-of-nostalgia

Bij die laatste opmerking lag ik plat XD

http://creepiestcrawler.blogspot.com

103Reacties van mensen - Pagina 5 Empty Re: Reacties van mensen do okt 22, 2009 10:57 am

Tezzie

Tezzie

"Ik ben nog steeds groter, nenenenenene"

Hee dat klinkt als mij n__n

104Reacties van mensen - Pagina 5 Empty Re: Reacties van mensen do okt 22, 2009 10:58 am

Tezzie

Tezzie

Vampire schreef:
Tezzie schreef:Ik irriteer me nogal aan die nieuwe lading brugklassers met een gigantisch grote mond waar woorden uitkomen waarvan je niet eens wist dat ze bestonden.

Aso's.
Ik erger me er ook dood aan. dé bitches.
Laat ik het zo zeggen: De meesten worden dagelijks aangegeven bij de politie door ouders.
Omdat ze zo ziekelijk asociaal doen.
FUCKING BRUGJES.

Waar gaan we heen met de wereld D:

105Reacties van mensen - Pagina 5 Empty Re: Reacties van mensen do okt 22, 2009 1:19 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

Geen brugmuggen meer voor mij xD.

Vampire schreef:Wtf.
Wat mankeert een moeder om zoiets zomaar te zeggen? >.<

Nou het is via via gegaan. Guus (een klasgenoot) kwam naar me toe en zeo: hej, Antoine's moeder dacht dat je een jehova getuige was. We hebbem smakelijk gelachen xD.

106Reacties van mensen - Pagina 5 Empty Re: Reacties van mensen zo nov 08, 2009 6:45 am

Vampire



Volgens een vriend van me noemen zijn klasgenoten me:
Het regenboogmeisje

Omdat ik alle kleuren in mn haar heb gehad xD

107Reacties van mensen - Pagina 5 Empty Re: Reacties van mensen ma nov 09, 2009 9:31 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Haha, ik ben het tegenovergestelde van een regenboog xD

https://ladymoonlight.actieforum.com

108Reacties van mensen - Pagina 5 Empty Re: Reacties van mensen ma nov 09, 2009 10:48 am

Tezzie

Tezzie

Ik ben op dit moment een combinatie van zwart en metaal :').

New Rock ftw.

109Reacties van mensen - Pagina 5 Empty Re: Reacties van mensen ma nov 09, 2009 11:01 am

Gast


Gast

NEW ROCKS <3
Ik heb ze ook,ben ook momenteel een combinatie van zwart en metaal.[kan je op 2 manieren opvatten,ook door m'n bandshirts]

110Reacties van mensen - Pagina 5 Empty Re: Reacties van mensen ma nov 09, 2009 11:37 am

Tezzie

Tezzie

"Black Metal" Razz Whaha

111Reacties van mensen - Pagina 5 Empty Re: Reacties van mensen ma nov 09, 2009 12:26 pm

insanity-perdition



death metal is beter :3

112Reacties van mensen - Pagina 5 Empty Re: Reacties van mensen ma nov 09, 2009 12:30 pm

Tezzie

Tezzie

Viking Metal.

:') Jey

113Reacties van mensen - Pagina 5 Empty Re: Reacties van mensen ma nov 09, 2009 12:41 pm

fjodor

fjodor

viking metal FTW!

maar over het algemeen krijg ik alleen maar negatieve reacties, nu ik erover nadenk, 95% van de reacties op mijn kledingstijl is negatief, zijn van die mensen die er ook niet veel van weten, ik ben emo, gothic metalhead en zombie in 1 :O

maar me vrienden hebben soms wel iets van dat ik geen lelijke kleding draag (ik weet nog steeds niet of dat positief of negatief is) en me moeder heeft soms wel iets van dat ik er goed utizie, maar dan zie ik de twijfel in der ogen

je wordt er soms wel gek van, maar ja, je went eraan Razz

114Reacties van mensen - Pagina 5 Empty Re: Reacties van mensen ma nov 09, 2009 1:00 pm

MANOUK

MANOUK

viking metal FTW! [2]

Ik krijg meestal ook nog wel wat positieve reacties gelukkig. Razz
Ik trek me meestal net iets te veel aan van die negatieve reacties.
Ik weet dat ik het moet negeren, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

http://www.last.fm/user/Manouk666

115Reacties van mensen - Pagina 5 Empty Re: Reacties van mensen ma nov 09, 2009 1:01 pm

Tezzie

Tezzie

^ Manouk heeft mij aan de viking metal geholpen met veel geweld.

Thankyou I love you

116Reacties van mensen - Pagina 5 Empty Re: Reacties van mensen ma nov 09, 2009 1:02 pm

Tezzie

Tezzie

Ik vind het wel vervelend als je gewoon op de speaker in je tussenuur met wat mensen muziek loopt te luisteren ..

en dan ..

Komen er 'mensen' langs.

IEUW WAT IS DAT NOU VOOR ***MUZIEK WAT EEN HERRIE OMG GATVERDAMME

117Reacties van mensen - Pagina 5 Empty Re: Reacties van mensen ma nov 09, 2009 1:06 pm

fjodor

fjodor

ik trek me ook steeds veel te veel aan van negatieve reacties, is een van de redenen dat ik al ene paar keer in therapie ben geweest Embarassed

en van die muziek: dat zijn altijd dezelfde soort mensen die HUN muziek op vol volume luisteren in de bus/trein en dan gaan lopen schelden als je vraagt of het wat zachter mag

118Reacties van mensen - Pagina 5 Empty Re: Reacties van mensen ma nov 09, 2009 1:17 pm

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Ik heb de vervelende reacties juist echt achter me gelaten, het kwetst me alleen als mensen
waar ik om geef me beledigen/kwetsen/afkraken. Dan kan ik aardig gedeprimeerd raken.
Gelukkig zijn die niet zo kortzichtig ;]

https://ladymoonlight.actieforum.com

119Reacties van mensen - Pagina 5 Empty Re: Reacties van mensen di nov 10, 2009 12:59 pm

Vampire



Gister was het best weird, ik fietste gewoon een zag een klein jochie met z'n ma lopen
Zegt dat jochie: Mama, dat meisje is cool hé?
Die moeder: Nee dat meisje is helemaal niet cool, doorlopen!

Nóh. Wat een gemene moeder en wat een lief jongetje x']

120Reacties van mensen - Pagina 5 Empty Re: Reacties van mensen di nov 10, 2009 1:06 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

Ah reactie van kleine kindjes zijn altijd leuk...


Mama is dat een heks? xD

121Reacties van mensen - Pagina 5 Empty Re: Reacties van mensen di nov 10, 2009 1:33 pm

Gast


Gast

@ Tezzie
Ik bedoelde niet Black Metal..
Gwn metal,ik hou vooral van melodeath en folk metal.
En ik krijg ook überveel negatieve reacties,en heel soms iets positiefs.

122Reacties van mensen - Pagina 5 Empty Re: Reacties van mensen di nov 10, 2009 1:38 pm

SheAndHerDarkness

SheAndHerDarkness

Ik krijg best veel positieve reacties.

Negatieve reacties krijg ik meestal van die rare hiphopjongetjes,
die een jas met zo'n bontkraag dragen. x]
Dát vind ik juist lelijk :l

123Reacties van mensen - Pagina 5 Empty Re: Reacties van mensen wo nov 11, 2009 7:24 am

insanity-perdition



ik krijg alleen postitieve reacties van vrienden xD
en 1 keer per jaar mieschien van een vreemde.

124Reacties van mensen - Pagina 5 Empty Re: Reacties van mensen wo nov 11, 2009 9:18 am

Vampire



Ik ben gevraagd voor een interview voor de NOS over vampiers XD
En ik ga er niet aan deelnemen 8-)
Net zoals dat ik een keer gevraagd ben mee te delen aan een modellenwedstrijd xD

Dat is best wel droog.. Ik en model? HAHA XD

125Reacties van mensen - Pagina 5 Empty Re: Reacties van mensen wo nov 11, 2009 10:01 am

Tezzie

Tezzie

Over vampiers? xD Wat zijn die van plan?

Twilight zeker ..

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 11]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum