Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Klaag/zeurtopic.

+18
Snowny
NightOfTheHunter
Jimmy
ParanoidAngel
Whiplash
Sirmentro Enduros
VeroowRocks
fjodor
MuseLovertje
insanity-perdition
Vampire
Harmpje
Tezzie
Spirit-of-nostalgia
DarkRomantica
SheAndHerDarkness
Lady Stardust
MANOUK
22 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 22 ... 33  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 11 van 33]

251Klaag/zeurtopic. - Pagina 11 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr jan 08, 2010 8:12 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik ben de hele week al moe. Vet irritant

252Klaag/zeurtopic. - Pagina 11 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr jan 08, 2010 8:37 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Een week gevloerd door buikgriep.
Nu al wat minder gelukkig.

https://ladymoonlight.actieforum.com

253Klaag/zeurtopic. - Pagina 11 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr jan 08, 2010 11:52 am

insanity-perdition



buikpijn >.<
en heel erg verkouden, moet de hele dag al niezen en dan 5 keer achter mekaar -.-'

254Klaag/zeurtopic. - Pagina 11 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo jan 10, 2010 10:54 am

Vampire



Ik wil sneeuwvrij T_T

255Klaag/zeurtopic. - Pagina 11 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo jan 10, 2010 10:56 am

insanity-perdition



joepi, morgen weer 3kwartier in de kou op de fiets -.-'
en ook nog weer terug, en dat alles voor die klote school...

256Klaag/zeurtopic. - Pagina 11 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo jan 10, 2010 12:08 pm

Vampire



Shit.
1.Overal ligt sneeuw
2. Ik moet morgen sowieso 10 minuten lopen
3. Normaal fiets ik er 20 minuten/half uur over om naar school te gaan
4. Het schijnt op de Terhijl niet geruimd te zijn
5. In Leek dus ook niet
6. Het is spekglad
7. Het is ijskoud
8. Hoe de fuck kom ik op school?
9. En de lessen gaan gewoon door ook al komen er ook leerlingen die minstens ander half uur heen moeten fietsen .

257Klaag/zeurtopic. - Pagina 11 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo jan 10, 2010 1:31 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

Ik reis iedere dag minimaal 2 uur voor school. Dan heb ik nog het geluk dat het met de trein is.


Hopelijk rijden ze morgen fatsoendelijk. Ik heb geen zin om WEER een halfuur te wachten, omdat de aansluiting mis.

258Klaag/zeurtopic. - Pagina 11 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo jan 10, 2010 2:54 pm

SheAndHerDarkness

SheAndHerDarkness

Morgen naar een crematie :S

259Klaag/zeurtopic. - Pagina 11 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo jan 10, 2010 11:26 pm

Gast


Gast

- Spekglad
- Ik ga wss van m'n fiets vallen
- Ik heb geen zin in school
- Ik ben vergeten te bellen over het hw omdat ik ziek was,dus ik heb de helft niet kunnen maken
- Buikpijn

260Klaag/zeurtopic. - Pagina 11 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma jan 11, 2010 5:31 am

fjodor

fjodor

het dooit Sad

(ja srry, ik hou van dit weer ^^ )

261Klaag/zeurtopic. - Pagina 11 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma jan 11, 2010 7:25 am

Gast


Gast

Stomme kutkiddo's,denken ze lollig te zijn door een fucking ijsbal naar mn hoofd te gooien.

262Klaag/zeurtopic. - Pagina 11 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma jan 11, 2010 7:29 am

fjodor

fjodor

doe wat ik dan doe, teruggooien Razz

wast raak? :O

263Klaag/zeurtopic. - Pagina 11 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma jan 11, 2010 9:02 am

MANOUK

MANOUK

Nooooooooh!
Waar is de winter?
Ik ben kleddernat van het zweet. Mad

http://www.last.fm/user/Manouk666

264Klaag/zeurtopic. - Pagina 11 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma jan 11, 2010 11:04 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Nou het is overal harstikke glad!

En alweer ben ik de enige die iets doet aan het project.

265Klaag/zeurtopic. - Pagina 11 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma jan 11, 2010 11:35 am

insanity-perdition



iemand gooide echt klote hard een ijsbal tegen mn hoofd -.-'
later ook nog beweren dat het niet voor mij bedoelt was...

heb nogsteeds mn bestelling niet...

het is koud

ik voel me zwaar verneukt

iemand op msn zeikt de heletijd >,<

morgen nog tot 2 uur en daarna 3 heerlijke dagen tot kwart voor 4 >_>''

lekker weerr 3 kwartier op de fiets morgen, zonder nieuwe jas D':

ik ben nogsteeds verkouden... en mn oren zitten ook de heletijd dicht.

266Klaag/zeurtopic. - Pagina 11 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di jan 12, 2010 7:49 am

Vampire



Omg.
Wij hebben nu al (zonder vakantie) 4 week achter elkaar corvee.
En dit is onze 5e week in totaal.
Op het internet staat dus dat wij niet hebben, maar dat stomme mens heeft een rooster waar wij blijkbaar 9 week achter elkaar staan in geroosterd Shocked
Wij moeten nu dus ineens 10 week in totaal corvee doen terwijl er ook klassen zijn die nog maar 1 week gehad hebben Shocked Shocked Shocked

En ik mag mn eigen plek niet meer opruimen, we moeten opeens verder de kantine in waar irritante poep kinderen zitten.

267Klaag/zeurtopic. - Pagina 11 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di jan 12, 2010 7:50 am

Lady Stardust

Lady Stardust

We moesten een presentatie geven voor een bedrijf... is het gecanceld.
De vraag is of we die überhaupt nog moeten geven.

Maar het ergste is is dat het ook grotendeels onze projectgroep schuld is. 'Slechte communicatie met het bedrijf' was een van de redenen... hoe kan ik goed communiceren met hun als het in de groep niet goed gaat. Als ik met iemand anders alles moet doen op het laatste moment, omdat de rest liever op hun luie kont zit. Ik heb fouten gemaakt, maar ik wil ervan leren. De rest (behalve diegene die me geholpen heeft) moet eens goed over nadenken wat ze überhaupt op het HBO doen. Ze snappen de theorie goed, maar hebben 0,0 motivatie.

Frustratie alom... ik ga leren voor mn tentamen.

268Klaag/zeurtopic. - Pagina 11 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di jan 12, 2010 8:53 am

Gast


Gast

Damn,ik heb een kuthumeur,en ik ben uitgevallen tegen iemand die het helemaal niet verdiende D:
Volgens mij wordt dit ruzie..

269Klaag/zeurtopic. - Pagina 11 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di jan 12, 2010 9:26 am

insanity-perdition



geen jas again x_x volgens mij kan ik het wel vergeten.
koudd
honger

270Klaag/zeurtopic. - Pagina 11 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di jan 12, 2010 10:20 am

SheAndHerDarkness

SheAndHerDarkness

Het is veeeels te koud -_-
Ik voel mn tenen niet meer.

271Klaag/zeurtopic. - Pagina 11 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo jan 13, 2010 11:38 am

Vampire



Broken hearted.

272Klaag/zeurtopic. - Pagina 11 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo jan 13, 2010 12:45 pm

Gast


Gast

GVD,zo'n kut emo zit me zomaar voor nix uit te schelden,en ze houdt niet op,ik heb d'r geblokt,maar schijnbaar kan ze me nog krabbelen.

273Klaag/zeurtopic. - Pagina 11 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do jan 14, 2010 6:47 am

fjodor

fjodor

me pa is echt ongelooflijk chagrijnig ATM

en wie is er dan altijd in de buurt om alles over zich heen te krijgen (zoals altijd)

ik

274Klaag/zeurtopic. - Pagina 11 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do jan 14, 2010 7:24 am

insanity-perdition



jas zou BEGIN deze week komen.
nu zeggen ze dat hij over 10 tot 20 dagen pas komt wss.
na de winter dus bijna -.-'
wacht al bijna 2 maanden O_O

275Klaag/zeurtopic. - Pagina 11 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za jan 16, 2010 5:04 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik ben hartstikke blind. >.<
Ik ben net van de opticien vandaan, ogen laten opmeten.
Resultaat: -9 en -8.5 XD

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 11 van 33]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 22 ... 33  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum