Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Klaag/zeurtopic.

+18
Snowny
NightOfTheHunter
Jimmy
ParanoidAngel
Whiplash
Sirmentro Enduros
VeroowRocks
fjodor
MuseLovertje
insanity-perdition
Vampire
Harmpje
Tezzie
Spirit-of-nostalgia
DarkRomantica
SheAndHerDarkness
Lady Stardust
MANOUK
22 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 29 ... 33  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 25 van 33]

601Klaag/zeurtopic. - Pagina 25 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma jun 28, 2010 11:51 am

insanity-perdition



ohyeah dat vind ik ook altijd een probleem.
Ik heb al genoeg ruzzie thuis, maar dan is een geheime relatie ook nog een optie Razz
(wel onhandig maar je kunt het altijd proberen vind ik ^^)

Nja, het is zn werk =_=
maar vond het niet aardig xD

602Klaag/zeurtopic. - Pagina 25 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma jun 28, 2010 11:54 am

Vampire



Mijn ouders maakt het in ieder geval niet uit gelukkig.
Hij heeft het smsje van dat meisje gelezen ö
Ze vroeg ernaar xD Maar hij gaat er niet op in.. Yeay xD

603Klaag/zeurtopic. - Pagina 25 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma jun 28, 2010 11:57 am

insanity-perdition



Wow daar heb je wel geluk mee gehad dan :O
ahw awesome =D

604Klaag/zeurtopic. - Pagina 25 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma jun 28, 2010 2:34 pm

MANOUK

MANOUK

Moest net kotsen. :/

http://www.last.fm/user/Manouk666

605Klaag/zeurtopic. - Pagina 25 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma jun 28, 2010 10:03 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Ach, de relatief vrolijke geest is niet bedoeld bedoezeld te worden door het onderstaande. Zo ook is de vrij gedeprimeerde geest niet bedoeld verstrikt te raken in het onderstaande. Medeleven is een risico Wink

Het is 5:41 in de ochtend, de keuken is een rotzooi, ik moet heel het huis nog stofzuigen, de wc en de douche hebben een beurt nodig en verder zullen er wel tal van kleine taakjes zijn die ik over het hoofd zie, en mijn ma komt vandaag thuis... maar geloof me het was eerst een ware -riszooi dus het valt nu nog mee, maar mijn ma weet niet echt beter vrijwel te flippen over zoiets milds als dit, terwijl ze eens moest weten hoe het er op zijn top van iedere week uitziet... maar het word ook alleen maar erger... de put, de wilskracht, de worsteling tegen de sleur, het lijstje op de koelkast staat zo netjes over elke dag verdeeld maar uiteindelijk geef ik de planten hun water toch niet op de woensdag en stofzuig ik ook pas terwijl mijn ma al onderweg is naar huis en als het mee zit krijg ik de meeste dingetjes aan kant voor ze thuis zijn, maar het erste is dat ik een hele dag de tijd heb en diep in de nacht op moet blijven omdat ik zelfs dan nog niet kan zeggen 'en nu ga ik even aan de slag', eerst kwam dat gevoel van "het laatste moment" al in het weekeind, daarna de dag ervoor en nu nog maar de uren voordat ze thuis komt, als het al mee zit... Maar alles in een keer aan willen pakken is zo uitzichtloos. Je kijkt door de keuken en hij staat helemaal vol, hoe kan je daar nou aan beginnen zonder het gevoel dat je lang bezig ga zijn?

Mijn ma zegt al een paar keer dat ik er bleek en ongezond uit zie, vaak ook omdat ik dan al een aardige tijd wakker ben maar inderdaad ik eet niet gezond en ik kom te weinig buiten... ze heeft wel door dat ik achteruit ga maar er is maar zoveel dat ze kan doen, en tegelijkertijd hou ik mij "sterk" tegenover haar niet alleen om haar "voor de gek" te houden om alles nog even uit te stellen, maar vooral mijzelf voor de gek te houden om alles uit te stellen, want het besef dat ik werkelijk onderuit zak en hulp nodig heb laat mij gelijk al op mijn plaat gaan. Nog heel even, denk ik dan. Als ik weer aan het werk ben is er een stabiliteit, een dag indeling die de dingen beter maakt... en ik hou vol als een passagier die zich aan de vleugel beet houd terwijl de wind hem in het gezicht scheert en het vliegtuig een neus duik maakt, de vingers doen zeer voorbij gevoelloosheid en ergens kunnen ze niet meer, ergens glippen ze al weg en ik het allemaal ter vergeefs omdat het einde van de rit nog zo ver weg is, de neus staat nog recht omlaag en ieder moment begint mijn vrije val, maar toch moet ik volhouden weet ik. En zo zeg ik gewillig te zijn, en zeg ik mij aan het lijstje te zullen houden, en zeg ik gezonder te leven, om niet alleen hen maar mijzelf voor te liegen, want het is als het inhouden van de tranen bij een begrafenis waar niemand anders lijkt te huilen. Je wilt je niet aanstellen, je wilt niet dat mensen doorkrijgen wat er in je om gaat. "alles is ok" probeer je uit te stralen, maar ondertussen beginnen de tranen te stromen, je laat geen snik maar je ogen houden het niet meer en het water druipt over de rand van de dam, en je veegt ze subtiel weg maar er komen er meer, en dan kijk je gewoon strak voor je uit zodat misschien niemand jou kant op kijkt, maar je weet dat zodra je naaste, die daar ook naast je zitten, zodra ook maar een van hen het door heeft is de schijn verworpen, doorbroken, het doen alsof is zinloos want iedereen heeft het door, en de dam die overstroomt breekt door en de tranen die stilletjes stromen worden een waar janken en snikken. Als je ze niet voorlieg dan kan je het ook niet meer ontkennen, en zodra je toegeef dan breekt de dam, en dan stort alles in. Dus ik hou mij zo sterk als ik kan, terwijl de werkelijkheid almaar zwaarder op mij drukt en iedere dinsdag middag een moeilijkere deadline is dan de vorige. Vandaag resten mij nog enkele uren maar zoals ik hier nu zit te typen, zo zat ik hiervoor simpelweg tv te kijken, wetend wat voor taken mij eigenlijk bezig moesten houden, alleen de sleur was zelfs nu nog zo groot.

Maar ik vermoed dat vooral het laatste uur de redder zal zijn. Het laatste uur voordat zij wellicht zal arriveren, maar deze in werkelijkheid iedere week weer anders is. Mijn doel is klaar te zijn voordat de dag echt begint, voordat ik er normaal op een gezond tijdstip uit zou zijn.

http://sirmentro.hyves.nl/

606Klaag/zeurtopic. - Pagina 25 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di jul 06, 2010 8:55 am

MANOUK

MANOUK

IIIIIIIIIIKKK WWWIIIIIIILLLL VVAAAAAAAKKAAAAAANNTTIIIIIEEEEEEEEEEE!
NUUUUUUUUUUUUUU. :'D
Oh, grapje ik verveel me nu al.

http://www.last.fm/user/Manouk666

607Klaag/zeurtopic. - Pagina 25 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di jul 06, 2010 11:31 am

insanity-perdition



xD

Morgen lekker vroeg opstaan:(

608Klaag/zeurtopic. - Pagina 25 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr jul 09, 2010 4:03 am

MANOUK

MANOUK

Tarja komt naar Nederland!
Dat is toch leuk?
Als het niet op een MAANDAG zou zijn. ><

http://www.last.fm/user/Manouk666

609Klaag/zeurtopic. - Pagina 25 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr jul 09, 2010 4:03 am

MuseLovertje

MuseLovertje

HET IS ZO HEET

610Klaag/zeurtopic. - Pagina 25 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr jul 09, 2010 4:06 am

MANOUK

MANOUK

Dat ook nog ja. D:

http://www.last.fm/user/Manouk666

611Klaag/zeurtopic. - Pagina 25 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr jul 09, 2010 4:10 am

insanity-perdition



De bad kamer zit beneden en volgens mij loopt er volk rond beneden =_=
Ik kan ook nooit ff fatsoenlijk douchen ofzo hier.

612Klaag/zeurtopic. - Pagina 25 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma jul 12, 2010 10:46 am

NightOfTheHunter

NightOfTheHunter

Ik heb me heel lang ingehouden maar nu ga ik er echt over klagen.

IK WORD GEK VAN DEZE HITTE.

Zo. Dat ben ik even kwijt Smile

http://twitter.com/Sandrab1102

613Klaag/zeurtopic. - Pagina 25 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma jul 12, 2010 11:04 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik heb het nu koud.

614Klaag/zeurtopic. - Pagina 25 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma jul 12, 2010 11:05 am

NightOfTheHunter

NightOfTheHunter

Ik heb het echt bloed heet. Het is hier iets van 30 graden en de zon staat nu echt precies op mijn kamer waardoor het net een sauna lijkt ><

http://twitter.com/Sandrab1102

615Klaag/zeurtopic. - Pagina 25 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma jul 12, 2010 11:23 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Hier is het niet zo warm en me lichaam spoort niet dus ik weet dat het niet echt klopt.

616Klaag/zeurtopic. - Pagina 25 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma jul 12, 2010 11:48 am

fjodor

fjodor

het was vandaag gewoon iets van 30 graden

IN HUIS!! Neutral

en dat met alle ramen en deuren open *w00t*

dus vanochtend m'n bed uit en gelijk koude douche om al dat zweet weg te spoelen etc. en daarna lekker lopen zwemmen, afgewisseld met gamen (H)

617Klaag/zeurtopic. - Pagina 25 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma jul 12, 2010 11:49 am

NightOfTheHunter

NightOfTheHunter

Ik wil ook zwemmen ><
Ik ga zo meteen maar eens een koude douche nemen.

http://twitter.com/Sandrab1102

618Klaag/zeurtopic. - Pagina 25 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di jul 13, 2010 5:55 am

NightOfTheHunter

NightOfTheHunter

Ik word echt gek van die kloterige kut bank.
Vorige week een rekening geopend ivm werk. 1e keer dat we daar waren kon het al niet omdat ze toestemming moesten hebben van allebei mijn ouders en alleen mijn moeder was mee. Terug naar huis om papier in te vullen die mijn vader moest ondertekenen.
Volgende dag dus weer terug. Oke, toen konden we een rekening openen, geen probleem. Kreeg paar dagen later m'n kaart die ik moest activeren. Stond bij dat hij geactiveerd werd zodra ik hem voor het eerst gebruikte. Niet dus. Weer terug naar de bank. Kaart geactiveerd.
En nu heb ik heel leuk geld op mijn rekening staan waar ik gewoon niks mee kan. Kan het niet eens op mijn spaarrekening zetten.
Dus we gaan zo meteen maar wéér naar de bank voor de 4e keer.
Kut bank.

http://twitter.com/Sandrab1102

619Klaag/zeurtopic. - Pagina 25 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di jul 13, 2010 6:53 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Mijn paspop wééééééééééh Sad . (eerst kamer opruimen en dan haar maken)

Banken zijn idd zeer irritant. Ik kreeg laatst ook zomaar een pas gestuurd. Ik echt iets van: why?
(oke, met de nieuwe pas kan ik nu overal ter wereld pinnen, dus niet alleen in Europa)

620Klaag/zeurtopic. - Pagina 25 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr jul 23, 2010 7:57 am

NightOfTheHunter

NightOfTheHunter

Ik word dus echt gek.
Ik heb keihard gewerkt om een mobiel bij elkaar te sparen. Heb eindelijk het geld enzo. Is hij volgens mij gewoon echt nergens meer leverbaar ><

http://twitter.com/Sandrab1102

621Klaag/zeurtopic. - Pagina 25 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr jul 23, 2010 12:17 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Een bank kan echt klote zijn ja.

En hoezo allebei de ouders? das echt onzin, ik ken mijn pa al 11 jaar niet meer willen ze zijn handtekening dan ook achterna gaan jagen?
1 ouder is bij zo'n beetje alles voldoende, stel je gaat naar de bios met je pa of ma naar een film die je alleen onder begeleiding van een ouder mag kijken heb je dan ook allebei je ouders nodig?

http://sirmentro.hyves.nl/

622Klaag/zeurtopic. - Pagina 25 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr jul 23, 2010 12:22 pm

NightOfTheHunter

NightOfTheHunter

Het was iets over dat anders alleen mijn moeder toegang had en niet mijn vader ofzo. Dus stel je voor dat mijn moeder dood gaat, kan mijn vader er niet meer bij. Iets in die richting. Inmiddels kan ik wel geld overmaken naar mijn spaarrekening (en zelfs daar hadden ze nog toestemming voor nodig) maar niet naar de rekening van andere. Wat dus ook echt kut is want ik moest geld over maken naar mijn moeder voor concert kaartje + mobiel (die wss nu toch niet komt ><) en dat moest ik dus gewoon uit de automaat halen. Nog zoiets idioots, ik mag geen geld overmaken naar andere rekeningen maar ik mag wel zomaar 500 euro uit de automaat halen.
Haat aan banken.

http://twitter.com/Sandrab1102

623Klaag/zeurtopic. - Pagina 25 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr jul 23, 2010 2:12 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

Bij welke bank zit je dan?

Ik kan me nog herinneren dat ik dat ook met mijn spaarrekening niet kon. Ik had eigenlijk ook (een van) mijn ouders nodig, maar die vrouw zei dat dat niet echt noodzakelijk was.

Pff paspop nog steeds niet gemaakt. Mijn stiefvader moet me erbij helpen, maar die heeft iedere keer geen tijd. Dus nog geen foto's.

624Klaag/zeurtopic. - Pagina 25 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr jul 23, 2010 2:35 pm

NightOfTheHunter

NightOfTheHunter

Ik woon zeg maar niet meer echt in Nederland xD
Ik woon in Zweden en hier doen ze heel moeilijk als je nog minderjarig bent. Met alles zo'n beetje ><

http://twitter.com/Sandrab1102

625Klaag/zeurtopic. - Pagina 25 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr jul 23, 2010 3:55 pm

fjodor

fjodor

je woont in zweden? Neutral

damn, is ver weg :O, maar wel mooi land 8-)

heb hier gelukkig nog nooit problemen gehad met m'n bank

en nieuwe pas krijg je voles mij steeds toegestuurd als je oude verlopen is

enige probleem hier is dak wel een spaarrekening heb maar dak er niks vanaf mag halen van m'n ouders

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 25 van 33]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 29 ... 33  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum