Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Creatief moorden

+13
Whiplash
fjodor
Lady Stardust
MuseLovertje
insanity-perdition
Harmpje
SheAndHerDarkness
Tree
Raiding Wolf
Tezzie
DarkRomantica
MANOUK
Spirit-of-nostalgia
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 7 van 9]

151Creatief moorden - Pagina 7 Empty Re: Creatief moorden vr jan 22, 2010 5:53 am

fjodor

fjodor

ik stuur geiten met Q-koorts op je af :O

152Creatief moorden - Pagina 7 Empty Re: Creatief moorden vr jan 22, 2010 11:03 am

insanity-perdition



ik bijt je oor af ;d *of heb ik die al gezegt;o*

153Creatief moorden - Pagina 7 Empty Re: Creatief moorden za feb 27, 2010 1:18 pm

Whiplash

Whiplash

Ik lijm ook koptelefoon aan je hoofd en sluit die aan op een iPod met alle dreadnaught demo's

Uit medelijden voor de band pleeg je zelfmoord

http://www.last.fm/user/basszman

154Creatief moorden - Pagina 7 Empty Re: Creatief moorden zo feb 28, 2010 3:46 am

insanity-perdition



ik sluit je op in de leraren kamer met alle leraren er in >: D

155Creatief moorden - Pagina 7 Empty Re: Creatief moorden zo feb 28, 2010 8:24 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Ik stuur mn technologie leraar op je af... hij is dol op meiden zullen we maar zeggen xD

156Creatief moorden - Pagina 7 Empty Re: Creatief moorden zo feb 28, 2010 8:33 am

insanity-perdition



ik spoel je door de plee xD

157Creatief moorden - Pagina 7 Empty Re: Creatief moorden vr maa 05, 2010 3:22 pm

Whiplash

Whiplash

Ik prop je in een vissenkom en tape 'm dicht met ducktape

http://www.last.fm/user/basszman

158Creatief moorden - Pagina 7 Empty Re: Creatief moorden vr maa 05, 2010 3:23 pm

insanity-perdition



ik stop je in een zak en gooi je van het dak van een wolkenkrabber

159Creatief moorden - Pagina 7 Empty Re: Creatief moorden vr maa 05, 2010 3:25 pm

Whiplash

Whiplash

ik hijs je in een muggen pak en mep je met een reuze elektronische vliegenmepper

http://www.last.fm/user/basszman

160Creatief moorden - Pagina 7 Empty Re: Creatief moorden vr maa 05, 2010 3:26 pm

insanity-perdition



ik sla je dood met een gitaar

161Creatief moorden - Pagina 7 Empty Re: Creatief moorden vr maa 05, 2010 3:29 pm

Gast


Gast

Ik geef je slechte euthanasiemedicijnen waardoor je toch niet dood gaat,maar wel je nog amper kan bewegen.Daarna val je van de trap af,breekt je benen,strompelt verder over straat terwijl je omver wordt gelopen door een kudde hongerige megaschapen,je leeft nog net,maar kan niks meer bewegen,dus pleegt uiteindelijk zelfmoord.

ja,ik verveel me.

162Creatief moorden - Pagina 7 Empty Re: Creatief moorden vr maa 05, 2010 3:30 pm

insanity-perdition



schapen ;D
ja wow dat moest ik ff zeggen xD

ik rij met een vrachtwagen over je hoofd

163Creatief moorden - Pagina 7 Empty Re: Creatief moorden vr maa 05, 2010 3:36 pm

Gast


Gast

Ik laat je met een goedkoop vliegtuig die met tape vastgeplakt zit naar Antarctica vliegen,maar tijdens de vlucht raken er langzaam dingen los waardoor het langzaam instort.Je valt neer op een rots,maar blijft nog ernstig gewond leven.Er komen pinguïns op je af die je kleren kapotprikken en ook nog massaal je haren er uit trekken.Je hebt het zo koud dat je bijna doodvriest,maar als je denkt dat je bijna dood bent komt er een Yeti op je af die je opeet.

164Creatief moorden - Pagina 7 Empty Re: Creatief moorden vr maa 05, 2010 3:39 pm

insanity-perdition



ik sluit je op bij hongerige kanibalen

165Creatief moorden - Pagina 7 Empty Re: Creatief moorden vr maa 05, 2010 3:54 pm

Gast


Gast

Je zuipt jezelf in coma en als je weer bijgekomen bent eet je zo veel dat je obesitas krijgt,maar toch door blijft eten tot je bijna ontploft.Je besluit te gaan bungee-jumpen,maar er vliegen allemaal vogels in de buurt die denken dat je een ballon bent,dus ze prikken je lek,je valt op de grond en je ingewanden liggen op de zeebodem.

ok,dit klopt voor geen meter,maar ik ben in een lange moord ideeën mood.

166Creatief moorden - Pagina 7 Empty Re: Creatief moorden vr maa 05, 2010 5:23 pm

insanity-perdition



ik sluit je op als je fucking moe bent en elke keer als je net slaapt gaat kei hard suicide silence er op xD

167Creatief moorden - Pagina 7 Empty Re: Creatief moorden za maa 06, 2010 8:34 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Ik sluit je op in een aquarium dat zo vol zit met water dat je nog net met je mond tegen de deksel aan adem kan halen, je zult met je zuurstof toevoer stribbelen tot je uitgeput ben, en precies wanneer je de uitpuytting nabij ben en vrees dat je ga verdrinken laat ik het aquarium leeg lopen, geef ik je een uurtje om bij te komen en langzaam laat ik het aquarium weer net zo vol lopen, nu moet je het telkens net zo lang volhouden als de eerste keer en na een uur van bijkomen is het maar de vraag of je het nog een keer volhoud. Dit gaat zo door tot je bezwijk en echt aan pure, uiterste uitputting verdrink.

http://sirmentro.hyves.nl/

168Creatief moorden - Pagina 7 Empty Re: Creatief moorden za maa 06, 2010 9:03 am

insanity-perdition



ik prop je vol met eten tot je vanzelf ontploft

169Creatief moorden - Pagina 7 Empty Re: Creatief moorden za maa 06, 2010 9:20 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Bring it on, ik kan aardig wat hebben^^ Een slechte trademark die ik van me groei speurt heb overgehouden^^ Maar ik ben al drastisch aant minderen wil nou niet bepaald een overgewicht issue krijgen:P

Ik zet je in een plastic kooi met een stinkdier, nuf said^^

http://sirmentro.hyves.nl/

170Creatief moorden - Pagina 7 Empty Re: Creatief moorden za maa 06, 2010 9:46 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Ik stop je een een afvalvat met opgeloste zware metalen xD

171Creatief moorden - Pagina 7 Empty Re: Creatief moorden do maa 11, 2010 1:58 pm

fjodor

fjodor

ik steek je dood met een ijspegel van koeienurine, en zodra je dood bent en deze ijspegel is gesmolten zijn er geen bewijzen en vraagt iedereen zich af waarom een koe over je heen gepist heeft

172Creatief moorden - Pagina 7 Empty Re: Creatief moorden vr maa 12, 2010 7:00 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

uhm... raar:P

Je bedoelt dus "waarom een koe in je enorme steekwond heeft gepist"?Razz

Ik neem je naar het schaduwrijk en voer je aan een Man eater Bug.

http://sirmentro.hyves.nl/

173Creatief moorden - Pagina 7 Empty Re: Creatief moorden di jul 06, 2010 9:16 am

MANOUK

MANOUK

Ik kom een liedje voor je zingen. Very Happy

http://www.last.fm/user/Manouk666

174Creatief moorden - Pagina 7 Empty Re: Creatief moorden di jul 06, 2010 10:03 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Ik laat mijn stiefvader een liedje voor je zingen Wink.

175Creatief moorden - Pagina 7 Empty Re: Creatief moorden di jul 06, 2010 10:28 am

insanity-perdition



Ik dauw je hoofd in het toilet Cool

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 7 van 9]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum