Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Creatief moorden

+13
Whiplash
fjodor
Lady Stardust
MuseLovertje
insanity-perdition
Harmpje
SheAndHerDarkness
Tree
Raiding Wolf
Tezzie
DarkRomantica
MANOUK
Spirit-of-nostalgia
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 8 van 9]

176Creatief moorden - Pagina 8 Empty Re: Creatief moorden di jul 06, 2010 12:55 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik dauw het toilet... in je hoofd

177Creatief moorden - Pagina 8 Empty Re: Creatief moorden di jul 06, 2010 12:58 pm

MANOUK

MANOUK

En toen had ik lol. XD

Ik laat je dood gaan van het lachen! Very Happy

http://www.last.fm/user/Manouk666

178Creatief moorden - Pagina 8 Empty Re: Creatief moorden di jul 06, 2010 2:31 pm

fjodor

fjodor

ik maak je dood met een blije mus

179Creatief moorden - Pagina 8 Empty Re: Creatief moorden do jul 07, 2011 10:47 am

BlackAngel

BlackAngel

Ik breek je schedel met een steen uit de oud-Egyptische tempel die steen voor steen naar Nederland is gebracht en nu in het rijksmuseum van oudheden staat en als je dan nog leeft mummificeer ik je levend, als we het dan toch over Egypte hebben.

*gaat hier zelf half dood van verveling*

180Creatief moorden - Pagina 8 Empty Re: Creatief moorden ma jul 25, 2011 7:56 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik laat je opeten door clowns, die je eerst in een taart verwerken en die naar elkaar toe gooien.

181Creatief moorden - Pagina 8 Empty Re: Creatief moorden ma jul 25, 2011 8:38 am

insanity-perdition



Ik ga op je zitten Very Happy

182Creatief moorden - Pagina 8 Empty Re: Creatief moorden ma jul 25, 2011 9:06 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Iki ga onder je zitte- nee wacht dat heeft geen zin
Ik laat Rinus voor je zingen. Very Happy

183Creatief moorden - Pagina 8 Empty Re: Creatief moorden ma jul 25, 2011 10:23 am

Whiplash

Whiplash

Ik kom Child in Time voor je zingen

http://www.last.fm/user/basszman

184Creatief moorden - Pagina 8 Empty Re: Creatief moorden ma jul 25, 2011 10:46 am

insanity-perdition



ik stuur je naar de maan, enkele reis Razz

185Creatief moorden - Pagina 8 Empty Re: Creatief moorden di jul 26, 2011 8:15 am

BlackAngel

BlackAngel

Ik laat je een dagje de stad in gaan met mijn oud VA-lerares (VA is de Engelstalige versie van tekenen of beeldende kunst) en haar vriendinnen. (Je overleeft haar waarschijnlijk nog niet eens twee lesuren.)

186Creatief moorden - Pagina 8 Empty Re: Creatief moorden di jul 26, 2011 1:01 pm

insanity-perdition



Ik laat mn hond je verslinden xD (niet dat ze dat doet.)

187Creatief moorden - Pagina 8 Empty Re: Creatief moorden di jul 26, 2011 1:47 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik zorg dat je me kat beledigt, die maakt de rest wel af.

188Creatief moorden - Pagina 8 Empty Re: Creatief moorden wo jul 27, 2011 3:30 am

Whiplash

Whiplash

Ik prop je in mijn bassdrum als demper en geef mijn 'Keith Moon-ish' drumsolo

http://www.last.fm/user/basszman

189Creatief moorden - Pagina 8 Empty Re: Creatief moorden wo jul 27, 2011 8:49 am

BlackAngel

BlackAngel

Ik laat je een week op mijn hond passen, zodat je zo uitgeput raakt van het met hem spelen dat je het niet overleeft.
En mocht je het wel overleven, dan heeft je kleding het niet overleefd en moet je zonder kleding naar huis (en dat overleef je vast niet)XD.

190Creatief moorden - Pagina 8 Empty Re: Creatief moorden vr jul 29, 2011 11:27 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik ga stokbrood voor je opwarmen in de magnetron en sla daarmee op je hoofd.
(hier zit een grappig verhaal aan trouwens. Deze week was mijn lief hier, en we hadden vanmiddag soep met stokbrood gegeten voor hij wegging. Dus hadden we lekker het stokbrood in de magnetron gedaan, maar je moet hem dan op de ovenstand zetten. Dat hebben wij niet gedaan, dus dat ding was kei en keihard geworden. Bazen als we zijn hebben we het voor de helft opgegeten, en dat zonder onze tanden te breken haha. We durfden het alleen niet aan de vogels te voeren)

191Creatief moorden - Pagina 8 Empty Re: Creatief moorden zo jul 31, 2011 5:20 am

BlackAngel

BlackAngel

Ik laat je de meest orginele, wrede en pijnlijke manier bedenken om iemand te vermoorden en gebruik die vervolgens tegen je, dan roep ik je door middel van een duister ritueel weer tot leven en laat je een nieuwe manier bedenken die net iets orgineler, wreder en pijnlijker is dan de vorige en herhaal ik alles vanaf het duistere ritueel. Als het je niet lukt om een nieuwe manier te bedenken sterf je een middeleeuwse marteldood en ik blijf dat alles herhalen tot er niks meer van je over is Twisted Evil
Wel nadat ik mezelf weer tot leven heb gewekt -aangezien ik al een paar keer vermoord ben- want ik ben terug gekomen om wraak te nemen waarom hebben ze hier niet zo'n scary movie-achtig spookfiguur zoals op hyves??? Sad

192Creatief moorden - Pagina 8 Empty Re: Creatief moorden wo aug 03, 2011 3:21 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik laat je the game verliezen en dan wordt je zo boos dat je hoofd ontploft.

193Creatief moorden - Pagina 8 Empty Re: Creatief moorden do aug 04, 2011 5:38 am

BlackAngel

BlackAngel

Dat gaat niet werken want:
1. Ik haat spelletjes Razz
2. De keren dat ik er al aan doe heb ik altijd geluk Cool
3. Ik ben de rust zelve, ik ben écht niet boos te krijgen, ook al wil ik het zelf Neutral


Ik verdrink je in een vat zoutzuur met zeemonsters erin voor het geval je het overleeft I love you

194Creatief moorden - Pagina 8 Empty Re: Creatief moorden wo aug 10, 2011 1:25 am

Dino

Dino

Ik zet je in één lokaal met onze lerares Nederlands..

Veel succes

195Creatief moorden - Pagina 8 Empty Re: Creatief moorden wo aug 10, 2011 5:11 am

BlackAngel

BlackAngel

Als die lerares streng is heeft het geen zin, want ik ben de braafste leerling die je je naar kan bedenken (a)

Je mag een dagje doorbrengen met onze PE (TTO versie van gym, of hoe dat in het Nederlands ook heet) leraar als je doodmoe en heel depressief of chagrijnig bent.
Hij is altijd hyperactief en het irritantste mens dat je kan ontmoeten, succes ermee...

196Creatief moorden - Pagina 8 Empty Re: Creatief moorden wo aug 10, 2011 5:24 am

Dino

Dino

Oe lekker kcal verbranden en lekker vetjes kwijt Very Happy

Ik... (damn dit is nog best moeilijk xD ) zet je een koptelefoon met heel hard Tokio Hotel vs. Britney Spears op Very Happy

197Creatief moorden - Pagina 8 Empty Re: Creatief moorden wo aug 10, 2011 5:34 am

MuseLovertje

MuseLovertje

NEEEEEE! KAN HET NOG ERGER? Neutral

Ik zet je in een moshpit met allemaal grote enge mannen met baarden

198Creatief moorden - Pagina 8 Empty Re: Creatief moorden wo aug 10, 2011 5:36 am

Dino

Dino

vet kinky :O ik val best wel op grote enge mannen met baarden :M me ex was een viking Very Happy

Ik stop je in het schild van een schildpad en kook je tot soep Very Happy

199Creatief moorden - Pagina 8 Empty Re: Creatief moorden wo aug 10, 2011 5:56 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Dan ga je dood van blijdschap dus, xD

Ik laat je doodknuffelen door een beer.

200Creatief moorden - Pagina 8 Empty Re: Creatief moorden wo aug 10, 2011 5:57 am

Dino

Dino

Ik laat je opknagen door een bever (A)

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 8 van 9]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum