Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Creatief moorden

+13
Whiplash
fjodor
Lady Stardust
MuseLovertje
insanity-perdition
Harmpje
SheAndHerDarkness
Tree
Raiding Wolf
Tezzie
DarkRomantica
MANOUK
Spirit-of-nostalgia
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 9 van 9]

201Creatief moorden - Pagina 9 Empty Re: Creatief moorden wo aug 10, 2011 6:05 am

Whiplash

Whiplash

MuseLovertje schreef:

Ik zet je in een moshpit met allemaal grote enge mannen met baarden

Ik zit daar niet zo mee.

Ik hang je aan een plafond met een setje gitaarsnaren die dan door je huid heen snijden

http://www.last.fm/user/basszman

202Creatief moorden - Pagina 9 Empty Re: Creatief moorden wo aug 10, 2011 6:22 am

BlackAngel

BlackAngel

Ik laat de meest sadistische leraar van school een onmogelijke opdracht voor je bedenken. Een die je onmogelijk kan maken zodat die leraar heel boos op je wordt Twisted Evil

203Creatief moorden - Pagina 9 Empty Re: Creatief moorden wo aug 10, 2011 6:23 am

Dino

Dino

haha leraren kunnen de pot op Razz
like
Ik stuur een woedende buffel achter je aan
veel enger

204Creatief moorden - Pagina 9 Empty Re: Creatief moorden wo aug 10, 2011 6:44 am

BlackAngel

BlackAngel

Wat dacht je van een wilde beer? Eentje die je elke keer terug vind, net als je dacht dat je hem kwijt was zodat je hem zult moeten doden om veilig te zijn en als je de beer overleeft roep ik de engste demonen op die je ooit hebt gezien (niet dat ik weet hoe dat moet, maar toch) zodat je zo sterft: pale affraid

205Creatief moorden - Pagina 9 Empty Re: Creatief moorden wo aug 10, 2011 8:13 am

Dino

Dino

damn die is wel erg gemeen :O

IK bekogel je met mijn net zelfgemaakte, iewat mislukte, cake pops xD then you will die covered in chocolate xD

206Creatief moorden - Pagina 9 Empty Re: Creatief moorden za aug 13, 2011 5:28 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Ik spray een parfum op je die alle mensen van het andere geslacht van over heel de wereld naar je laat hunkeren, en terwijl er wereldoorlogen uitbreken over wie jou mag hebben moet jij vluchten voor iedereen van jou geslacht, die jou dood willen hebben half uit jaloezie, en half zodat met jou dood de wereld orde hersteld zal worden. De mensen van jou geslacht zullen globaal worden vervolgt omdat iedereen weet dat ze jou dood willen hebben, en dat is een nog ergere gedachten dan dat ze niet bij jou kunnen zijn. En toch ligt jou lot ligt niet in handen van de anderen van jou geslacht, die het nog om de meest zinnige redenen op jou gemunt hebben, maar bij iedereen van het andere geslacht, want wanneer alle oorlogswapens zijn verbruikt en de hele planeet een puinhoop is zal iedereen die over is jou opsporen en als een horde zombies op je af stormen, elke schuilplaats binnen brekend waar je maar kan schuilen, en wanneer ze je de straat op sleuren is hun laatste bondgenootschap om jou te vinden voorbij en is het ieder voor zich, en mensen zullen aan je armen trekken, aan je benen zelfs, en op dat laatste moment van krankzinnigheid dat jij met je armen en benen aan de handen van mensen hang en ze zelfs aan je hoofd beginnen te rukken, en ieder stuk kleding of sieraad dat je aan hebt als trofee proberen te bemachtigen, wens je dat het je hoofd is die er als eerste af scheurt, maar dat is het aller laatste en je sterft een meest gruwelijke dood. Maar met jou dood breng je wereldvrede, omdat alle wapens verbruikt zijn en de mensheid drastisch in aantal is teruggedrongen, maar er zal vooral vrede rusten omdat men zal treuren om jou dood en alle verderf die de wereld en de mensheid hebben moeten lijden, en iedereen die er over is van jou geslacht zal door het andere aanbeden worden om de gelijkenis die zij met jou hebben, en vanuit jou dood zal een dynastie ontspringen die de eeuwige wereldvrede tot in de verste toekomst der mensheid zal handhaven, omdat na al het leed van deze wereld oorlog niemand ooit meer een wapen zal willen hanteren.

http://sirmentro.hyves.nl/

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 9 van 9]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum