Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Klaag/zeurtopic.

+18
Snowny
NightOfTheHunter
Jimmy
ParanoidAngel
Whiplash
Sirmentro Enduros
VeroowRocks
fjodor
MuseLovertje
insanity-perdition
Vampire
Harmpje
Tezzie
Spirit-of-nostalgia
DarkRomantica
SheAndHerDarkness
Lady Stardust
MANOUK
22 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 26 ... 33  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 19 van 33]

451Klaag/zeurtopic. - Pagina 19 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr apr 09, 2010 1:35 pm

Jimmy

Jimmy

Evil or Very Mad

Waarom? D: En waar? D:

452Klaag/zeurtopic. - Pagina 19 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr apr 09, 2010 1:38 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

Ja...
Hij dreigde hem in elkaar te slaan >.<
Een heel verhaal eigenlijk. Maar het komt erop neer dat diegene geen werkende chipkaart had en de conducteur had hem daar vaker op aangesproken.

453Klaag/zeurtopic. - Pagina 19 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr apr 09, 2010 1:39 pm

Jimmy

Jimmy

Mja, dan moet die eikel maar eens DUO bellen ofzo. Die weten er vast meer van af en kunnen er tenminste wat aan doen. Een chauffeur bedreigen maakt 't niet beter ofzo...

Gah, stom gedoe ook altijd met dat (verbaal) geweld in het openbaar vervoer...

454Klaag/zeurtopic. - Pagina 19 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr apr 09, 2010 1:44 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

Het is zeer idioot ja...

Maar het was volgensmij geen student. Iedereen kan nu met een gewone chipkaart reizen bij de NS...

455Klaag/zeurtopic. - Pagina 19 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr apr 09, 2010 1:46 pm

Jimmy

Jimmy

Ah zo... Tsja, geeft je alsnog niet het recht om zo tekeer te gaan...

456Klaag/zeurtopic. - Pagina 19 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr apr 09, 2010 2:00 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

Idd...
Er zat aan de andere kant een ouder echtpaar en ze zeiden dat ze als ze op mijn plaats zaten, gelijk de benen hadden genomen. Ik bleef zitten, omdat als ze met elkaar op de vuist gingen, ik ze uit elkaar kon trekken.

457Klaag/zeurtopic. - Pagina 19 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr apr 09, 2010 2:02 pm

Jimmy

Jimmy

Mja, ik denk dat ik dat ook wel zou doen...
Zoiets laat je gewoon niet gebeuren.

458Klaag/zeurtopic. - Pagina 19 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr apr 09, 2010 2:42 pm

insanity-perdition



ik ben moe.

459Klaag/zeurtopic. - Pagina 19 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr apr 09, 2010 3:01 pm

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Morgen ga ik er fkn 2 en een halfuur over doen om in Utrecht te komen, vanwege storingen rijden er stopbussen!
Ik haat de NS.

https://ladymoonlight.actieforum.com

460Klaag/zeurtopic. - Pagina 19 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr apr 09, 2010 3:05 pm

Jimmy

Jimmy

Oke, das niet zo handig nee o_0
Open dagen bezoeken ofzo?

461Klaag/zeurtopic. - Pagina 19 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr apr 09, 2010 3:47 pm

Spirit-of-nostalgia

Spirit-of-nostalgia

Hier hetzelfde probleem met de NS. Ik HAAT afgesloten ruimtes met veel mensen, en een NS stopbus valt daaronder. Ugh, bah.

http://creepiestcrawler.blogspot.com

462Klaag/zeurtopic. - Pagina 19 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do apr 15, 2010 12:51 am

fjodor

fjodor

mijn handen doen f*cking veel pijn omdat ik de hele dag bezig geweest met m'n harnas voor de EFF, nestels in leer drukken, in gaatjes die eig. te klein zijn zodat ik t met m'n nagel derin moet drukken waardoor nu m'n duimnagels f*cking veel pijn doen, en vervolgens nog es die dingen dichtknijpen met nesteltang, bijna 600 om precies te zijn, heb nu rode plek op m'n linkerhand, al 3 dagen ofzow :')

463Klaag/zeurtopic. - Pagina 19 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do apr 15, 2010 7:15 am

Vampire



Leraren zeuren als je onvoldoende staat, als je het op hebt gehaald zeuren ze gezellig verder *Zucht*

464Klaag/zeurtopic. - Pagina 19 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do apr 15, 2010 9:27 am

Tezzie

Tezzie

Large maten ... ik heb iets te klein :') bluh.

465Klaag/zeurtopic. - Pagina 19 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do apr 15, 2010 10:16 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Compleet gebroken.

https://ladymoonlight.actieforum.com

466Klaag/zeurtopic. - Pagina 19 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do apr 15, 2010 3:17 pm

fjodor

fjodor

kben derachter gekomen dat m'n moeder me voor geen meter vertrouwt

leuk, als 19-jarige jongen :')

467Klaag/zeurtopic. - Pagina 19 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr apr 16, 2010 7:03 am

Vampire



DarkRomantica schreef:Compleet gebroken.

Aah Sad Heel veel sterkte Sad

468Klaag/zeurtopic. - Pagina 19 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr apr 16, 2010 9:32 am

Lady Stardust

Lady Stardust

fjodor schreef:kben derachter gekomen dat m'n moeder me voor geen meter vertrouwt

leuk, als 19-jarige jongen :')

Hoezo dat dan? :O

469Klaag/zeurtopic. - Pagina 19 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr apr 16, 2010 10:27 am

fjodor

fjodor

Lady Stardust schreef:
fjodor schreef:kben derachter gekomen dat m'n moeder me voor geen meter vertrouwt

leuk, als 19-jarige jongen :')

Hoezo dat dan? :O

ik zou het echt niet weten

470Klaag/zeurtopic. - Pagina 19 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr apr 16, 2010 12:12 pm

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Vampire schreef:
DarkRomantica schreef:Compleet gebroken.

Aah Sad Heel veel sterkte Sad

Dankjewel :3
Ex-liefdes zijn soms zo moeilijk...

https://ladymoonlight.actieforum.com

471Klaag/zeurtopic. - Pagina 19 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr apr 16, 2010 12:40 pm

Vampire



Inderdaad, heb het net zelf meegemaakt al was dat wel van korte duur T_T
Maar ik vond hem al een halfjaar leuk ><

Je moet nu vooral leuke dingen gaan doen en proberen niet aan hem te denken ^^

472Klaag/zeurtopic. - Pagina 19 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr apr 16, 2010 1:59 pm

Tezzie

Tezzie

Voetblessure door gym.

473Klaag/zeurtopic. - Pagina 19 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr apr 16, 2010 2:28 pm

insanity-perdition



ik verveel me Sad
en het moet morgen zijn...

474Klaag/zeurtopic. - Pagina 19 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za apr 17, 2010 11:16 am

Gast


Gast

Godverdomme volgens mij heb ik iets verkeerds gedaan bij een bestelling

475Klaag/zeurtopic. - Pagina 19 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za apr 17, 2010 2:14 pm

fjodor

fjodor

NocturnalSilence schreef:Godverdomme volgens mij heb ik iets verkeerds gedaan bij een bestelling

auwtsj

kweetnie waar je t besteld hebt, maar bij large bijv. kan je t nog veranderen voordat t versturud wordt, en anders kan je t meestal wel terugsturen

heb ooit es geprobeerd een broek terug te sturen naar large, had m'n moeder iets fout gedaan (volges mij niet goed genoeg gefrankeerd) kwam ie terug, wij weer opsturen, had de TNT m kwijtgemaakt, kregen we hem daarna weer terug, toen hadden we t opgegeven omdat we toch te laat waren

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 19 van 33]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 26 ... 33  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum