Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Klaag/zeurtopic.

+18
Snowny
NightOfTheHunter
Jimmy
ParanoidAngel
Whiplash
Sirmentro Enduros
VeroowRocks
fjodor
MuseLovertje
insanity-perdition
Vampire
Harmpje
Tezzie
Spirit-of-nostalgia
DarkRomantica
SheAndHerDarkness
Lady Stardust
MANOUK
22 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 26 ... 33  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 20 van 33]

476Klaag/zeurtopic. - Pagina 20 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za apr 17, 2010 3:00 pm

Spirit-of-nostalgia

Spirit-of-nostalgia

En dan wil je je E-pack van Duits activeren, zodat je eindelijk aan je taaltaken kunt beginnen, accepteert te site de code niet. Oftewel, waarschijnlijk hebben ze van school een verkeerde meegegeven ¬¬'

http://creepiestcrawler.blogspot.com

477Klaag/zeurtopic. - Pagina 20 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za apr 17, 2010 3:47 pm

Gast


Gast

fjodor schreef:
NocturnalSilence schreef:Godverdomme volgens mij heb ik iets verkeerds gedaan bij een bestelling

auwtsj

kweetnie waar je t besteld hebt, maar bij large bijv. kan je t nog veranderen voordat t versturud wordt, en anders kan je t meestal wel terugsturen

heb ooit es geprobeerd een broek terug te sturen naar large, had m'n moeder iets fout gedaan (volges mij niet goed genoeg gefrankeerd) kwam ie terug, wij weer opsturen, had de TNT m kwijtgemaakt, kregen we hem daarna weer terug, toen hadden we t opgegeven omdat we toch te laat waren

Goddess...
Ik heb wel geld overgemaakt naar dat rekeningnummer & het bestelnummer vermeld,maar volgens mij had ik 't scherm weggeklikt toen ik dat bestelnummer ff had opgeschreven. Damn,wat ben ik blond,volgens mij moest ik namelijk daarna nog ergens op klikken =.=

478Klaag/zeurtopic. - Pagina 20 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo apr 18, 2010 2:03 am

insanity-perdition



mijn vingers doen zeer van het gitaar spelen.
Heb gister avond bijna non-stop gespeeld ern gezongen, haha.
En vandaag weer want er komen 2 vrienden van me en die nemen hun gitaren mee xD

479Klaag/zeurtopic. - Pagina 20 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo apr 18, 2010 3:23 am

fjodor

fjodor

NocturnalSilence schreef:
fjodor schreef:
NocturnalSilence schreef:Godverdomme volgens mij heb ik iets verkeerds gedaan bij een bestelling

auwtsj

kweetnie waar je t besteld hebt, maar bij large bijv. kan je t nog veranderen voordat t versturud wordt, en anders kan je t meestal wel terugsturen

heb ooit es geprobeerd een broek terug te sturen naar large, had m'n moeder iets fout gedaan (volges mij niet goed genoeg gefrankeerd) kwam ie terug, wij weer opsturen, had de TNT m kwijtgemaakt, kregen we hem daarna weer terug, toen hadden we t opgegeven omdat we toch te laat waren

Goddess...
Ik heb wel geld overgemaakt naar dat rekeningnummer & het bestelnummer vermeld,maar volgens mij had ik 't scherm weggeklikt toen ik dat bestelnummer ff had opgeschreven. Damn,wat ben ik blond,volgens mij moest ik namelijk daarna nog ergens op klikken =.=

volges mij hoef je dan nergens meer op te klikken

maar je kan altijd nog een mailtje sturen


on-topic

m'n vader loopt al sinds vanochtend vroeg films te kijken, beneden, met het geluid f*cking hard, ik kan het hierboven op m'n kamer horen, terwijl ik nog probeerde te slapen

480Klaag/zeurtopic. - Pagina 20 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo apr 18, 2010 6:39 am

Gast


Gast

Mss mail ik morgen wel :')
Maarja,bij de vorige bestelling had ik ook gemaild,dus 't is zo dom om weer te vragen of 't mis is gegaan x'D

Edit : volgens mij ben ik vergeten om op order now te klikken,gegarandeerd geld naar de tering.=.= fijn dan,ik was al bijna blut

481Klaag/zeurtopic. - Pagina 20 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo apr 18, 2010 7:24 am

Vampire



Oh mijn god.
Peter Steele is dood!

482Klaag/zeurtopic. - Pagina 20 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma apr 19, 2010 8:21 am

fjodor

fjodor

dat is ie al vnaf woensdag, beetje late reactie



2 uur fietsen in de hete zon waarvan 1 uur met tegenwind in een dikke leren jas op een fiets die ik niet gewend ben met een zadel waarvan ik na 15 minuten al zadelpijn kreeg met een lekke band om werk te zoeken en nog steeds geen werk

483Klaag/zeurtopic. - Pagina 20 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma apr 19, 2010 9:36 am

Vampire



Maakt een late reactie dan zoveel uit? ><

Zo vaak check ik het nieuws niet, al wist ik het wel meteen toen The Rev dood was ><


: Tegenwoordig staren vet veel dudes me aan, nu ik die lading eyeliner niet meer heb en me iets neutraler ben gaan kleden, en dat is best eng xD

484Klaag/zeurtopic. - Pagina 20 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma apr 19, 2010 11:06 am

Gast


Gast

Ik kleed me ook een stuk 'normaler' dan eerst,maar nog steeds word ik aangestaard alsof ik een randdebiel ben

485Klaag/zeurtopic. - Pagina 20 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma apr 19, 2010 11:23 am

fjodor

fjodor

ik kleed me juist een stuk minder 'normaal', patch jacket vol met patches etc. King Diamond op de achterkant met een schedel in z'n hand, draag nu ook meer spikes-spul, lange zwarte broeken en ik zorg er steeds voor dat m'n kisten mooi gepoetst zijn Razz

wordt volges mij wel meer aangestaard, maar dat boeit me vrij weinig Very Happy

486Klaag/zeurtopic. - Pagina 20 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma apr 19, 2010 11:51 am

SheAndHerDarkness

SheAndHerDarkness

Ik kleed me ook 'normaler', de laatste tijd gewoon redelijk normale kleding, maar dan wel allemaal zwart x]

487Klaag/zeurtopic. - Pagina 20 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma apr 19, 2010 12:28 pm

Gast


Gast

Ik bedoelde meer minder extreem,niet gelijk mode-achtig ofzo.
Nog steeds vooral zwart en bijna altijd bandshirts,maar een tijd geleden had ik vaak redelijk extreme rokken/jurken aan en combineerde alles heel overdreven.Ik ben ook nog van plan iets met een patch jack te doen,maar dan een zwarte.

488Klaag/zeurtopic. - Pagina 20 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma apr 19, 2010 12:30 pm

Vampire



Ik tegenwoordig vaak zo'n wetlook broek met een zwart hemdje en zwarte pumps x']

Klacht: Iemand noemt me goddik en ik wil weten wat dat inhoud xD

489Klaag/zeurtopic. - Pagina 20 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma apr 19, 2010 12:32 pm

fjodor

fjodor

yoah, leren patchjack (H)

word nu door best veel mensen die ik als vrienden beschouwde watje genoemd etc. omdat ik niet rook, ook niet 'voor deze ene keer'

stelletje mafkezen, gelukkig zijn er nog genoeg mensen die t niet erg vinden dat k niet rook Very Happy

490Klaag/zeurtopic. - Pagina 20 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di apr 20, 2010 10:56 am

SheAndHerDarkness

SheAndHerDarkness

NocturnalSilence schreef:Ik bedoelde meer minder extreem,niet gelijk mode-achtig ofzo.

Ja, dat bedoelde ik ook,
de meeste dingen die 'in' zijn, vind ik heel lelijk :\

491Klaag/zeurtopic. - Pagina 20 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo apr 21, 2010 7:34 am

insanity-perdition



ik lijk een stuk minder extreem nu ik mijn haar niet meer knal roze/paars/groen/blauw etc heb.
ik wil me ook steeds minder meisjes-achtig kleden Razz
het kan me ook niet meer schelen of ik een mannen of vrouwen bandshirt aan heb,ik vind een mannenbandshirts zelfs beter.

492Klaag/zeurtopic. - Pagina 20 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo apr 21, 2010 8:57 am

Gast


Gast

Ik heb ook een paar mannebandshirts,maar mij staat 't niet,dus ik ga iig mn Nile shirt naar een kledingreparatiezaak brengen om er een girly van te maken [ja ik ben lui].Maar ik baal wel,want m'n nieuwe Overkill shirt pas ik wel,maar ik moet niet veel meer aankomen,anders pas ik 'm niet meer D:

493Klaag/zeurtopic. - Pagina 20 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo apr 21, 2010 10:26 am

fjodor

fjodor

ik heb daar gelukkig geen last van, girlie's staan mij niet en al m'n shirts passen me nog

zijn maat M tot XL :')

kheb juist ondergewicht, probeer al 2 jaar aan te komen, maar ik val alleen maar af :xd:

maar kheb nu wel een beste snee in m'n vinger die best pijn doet en ook tamelijk aan het bloeden is :O

494Klaag/zeurtopic. - Pagina 20 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo apr 21, 2010 10:31 am

Gast


Gast

Ik heb geen overgewicht hoor :')
Ik denk dat je dat wel op foto's hebt kunnen zien,maarja,ik bedoel meer dat girlies vaak veel te klein vallen,had een L moeten bestellen...

495Klaag/zeurtopic. - Pagina 20 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo apr 21, 2010 10:44 am

fjodor

fjodor

shirts die te klein vallen heb ik eig weinig last van, ja M zit mij klein beetje strak, vooral als ik lossere kleding gewend ben :')

en ik zeg niet dat je overgewicht heb, je bent gewoon te klein voor je gewicht x'D, maar is idd wel bagger als je kleding hebt die te groot/klein is, heb vandaga weer oud shirt gevonden, die past me ook niet meer :O

496Klaag/zeurtopic. - Pagina 20 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo apr 21, 2010 10:56 am

insanity-perdition



-ik ben al mijn songteksten kwijt, waar ik al mijn aandacht in gestoken heb.
ik kan mijn laptop nu wel doodtrappen. (niet dat er veel leven in zit...)
-me nek doet zeer.
-ik ben moe, en toch moet ik vanaaf een nieuwe songtekst schrijven anders ga ik me nog kutter voelen...
-me hond bijt me de heletijd in me haren >_<

497Klaag/zeurtopic. - Pagina 20 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do apr 22, 2010 6:54 am

Vampire



Ik vind mijn Duits leraar een stomme lul.

498Klaag/zeurtopic. - Pagina 20 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr apr 23, 2010 11:37 am

MANOUK

MANOUK

Mijn konijn is vandaag doodgegaan. ): ):

http://www.last.fm/user/Manouk666

499Klaag/zeurtopic. - Pagina 20 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr apr 23, 2010 12:03 pm

insanity-perdition



ahw D:
gecondoleert Sad

500Klaag/zeurtopic. - Pagina 20 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za apr 24, 2010 4:43 am

Lady Stardust

Lady Stardust

aw een dood huisdier is nooit leuk. Sad

Geconduleerd

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 20 van 33]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 26 ... 33  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum